Gamintojo broko keitimas

Jei manote, kad gavote nekokybišką prekę, kuriai pasitaikė gamintojo brokas (taip, nors ir retai, tačiau taip gali nutikti), tuomet susisiekite su mumis pagalbos kontaktais:

- telefonu: 8 640 15014
- el. paštu: labai@gerilesiai.lt.


Laiške nurodykite užsakymą bei smulkiai išdėstykite kokius galimo broko požymius matote/jaučiate.

Kiekvienas galimo broko atvejis nagrinėjamas individualiai. Jei gamyklinį prekės broką patvirtins gamintojas ar jo atstovas, tuomet tokią prekę pakeisime nauja per įmanomai trumpiausią laiką. Jei brokuotos prekės pakeisti į tokią pačią bus neįmanoma, tuomet grąžinsime už ją pinigus arba pakeisime analogiška kita.

SVARBU!!!
Kreipiantis dėl broko, privaloma turėti brokuotus lęšius ir jų blisterius (pirminę pakuotę su informacija). Su brokuotais lęšiais bei jų blisteriais, taip pat kartu reikia pateikti ir galiojantį kontaktinių lęšių receptą. Jie būtini gamintojams, kurie tikrins/nagrinės broko pobūdį. Be brokuotų lęšių, jų blisterių ir regėjimo recepto pretenzijos dėl broko nepriimamos ir nenagrinėjamos.

Atkreipiame dėmesį, kad prie visų spalvotų lęšių aprašymų yra minimos specialios sąlygos, kurioms esant, prekė negali būti laikoma brokuota.